Wednesday, 13 January 2016

FAREWELL..

Farewell puan Salmah....makan-makan kt del's Kitchen.Menu tengahari tu best la jugak. Ada asam pedas, ayam goreng berempah, tauhu sumbat, dessertr n macam2 lagi.Yang paling aku suka, suasana dalam restoran ni..tentuler ala-ala english gitu..i like...

JPO

Sambung cerita semalam....hari kedua kita pi JPO plak....ada orang sibuk nak pi JPO..cari barang katanya. So..layankan jer la. Hari ni pun macam semalam,kanak-kanak rebina ni nak ikut lagi.layankan jugak..hahahaha.....Dari JB ke JPo klu ikut highway skudai tu x la jauh.Tol pun baru rm0.80 jer.Jalan pun xla sesak...smotth jer.rilex jer.lagi aku yg drive..memang rilex ler.
Apa-apa selfie tu penting..hahaha....sebelum kita shopping n cuci mata kt dalam JPO tu, apa kata kita selfie dulu..baru lengkap perjalanan ini.heheheh

Monday, 11 January 2016

IMBASAN CERITA

Bosan-bosan tadi aku godeh ler phone.Jumpala gambar2 ni...Lupa nak upload sebelum ni. cerita pegi jalan2. Sebelum ni xpernah kuar jalan2 bawak kanak-kanak rebina. Tp kali ni macam teringin nak bawa diorang.Lagipun masa tu masih cuti sekolah..dah last2 cuti.kesian lak...pak sedara dia cakap asyik dok sebut nak kuar jalan2 ngan cik Iza...tersentuh lak hati kecilku ini..hehehehe....

Hari Jumaat tu x cadang pun nak bawak diorg kuar. Kitaorg bercadang nak tengok wayang berdua jer...tapi masa otw pi panggung wayang tu..pak cik dia ni bercerita yg anak buah dia nak jalan2 ngn aku (cik Iza diorg)...so aku pun mintak ler pak cik dia pusing balik.amik diorg.nasib baik xjauh lagi dari umah diorang. so...seronok la diorg bejalan ngn kitaorg...n buat pertama kalinya aku pun tengok wayang cerita kanak-kanak..ee layankan jer...boleh ler..hahaha
kitaorg sampai sana kol satu lebih tengahari...orang ramai giler..almaklumler cuti sekolah.Semua wayang tiket dah habis.tinggal ko 5 jer...nak x nak.tunggu ler...Sebelum tu..kita jalan2..makan2 n selfie dulu!!!!
Lapar..so...kita makan dulu...

Wednesday, 30 December 2015

DILWALE PUNYER CRITER

Malam tadi punya cerita. Punyalah nak tengok filem Dilwale ni. Maka pujukler kawan baik aku yang sorang ni.Dia plak mmg hantu Hindi ngn Tamil,apa lagi memang menjadiler. Ni semua pengaruh rakan sebaya kat opis la ni. dok criter yg filem ni hebat...Fuhh....memang berbaloi bayar RM20(tu pun org belanja)eeee...cerita ni memang best giler. xrugi pi wayang tengok.

Sampai kt City Square dah 8...kena beratur panjang lak tu..so terpaksala amik tayangan yg kol 9.15. So sebelum nak masuk panggung tu, kitaorng ronda2 dulu kat CS tu...apalagi, selfie ler...

So..iniler hasilnya


Saturday, 24 October 2015

LEPAK KAT THISTLE

  11 Oktober lalu ada program TUKAR kt Thirsle...Kitaorg ni manala pernah pergi hotel macam2 ni...hehehe..jakun ler ckit.so apalagi..bergambar ler ramai2.hahahaha...sekali sekala kan..ok kot.









LAWATAN MAK DATIN KE LAGOLAND



orang lain bawak anak bermain lago..kitaorg pi cni cbuk bergambar..

Ni kat perhabour...


sebelum gerak , ambik gambar dulu sambil tunggu mak2 datin.


Berangan nak punya kapal macam ni suatu hari nanti

Tak dapat masuk, amik gambar kat luar pun jadiler





Sunday, 4 October 2015

mencinta kamu adalah suatu yang terindah dalam hidupku