Monday 6 June 2011

Balik Kampung

Hrmmmmmm....hari jumaat ni nak balik kampung...bestnyer...lama tak balik. Adaler dalam 5 bulan gitu...merajukkah aku?...entahler....terukkan aku...bukannya tak nak balik, tapi bila plan nak balik..ada jer masalah.Biasaler tu alasan sentiasa adakan...hehehehehe.....Teringat kak Ma...Abah...Ayah...Mek....Adik2...sepupu-sepupuku....makcik pakcikku....dan juga orang2 kg (depa ingt ker kt aku)....apapun aku sayang semua orang. tapi balik kali ni tak dapat jumpa adik lelaki bonsu aku tu...cz minggu lepas dia dah balik...anyway...moga raya nanti kita jumpa k.
harap2 kali ni aku balik tak ada ler apa-apa masalah.kadang2 bosan gak ngan macam2 persoalan dari org yg jumpa aku tu. harap mereka faham...walaupun aku tau my family cukup faham tapi aku juga sedar yang mereka juga inginkan yang terbaik untuk aku...impian mereka sebenarnya nak tengok aku bahagia amat aku hargai...tapi aku juga manusia biasa..ketentuan semuanya dari Allah.
Aku rindukan family aku dan dalam masa yang sama aku juga tak sanggup melihat wajah mereka yang terlalu mengharapkan sesuatu dari aku. Maafkan aku.

0 comments:

Post a Comment