Saturday 28 April 2012

malam- malam

Assalamualaikum,

Rakan-rakan semua tengah wat apa tuh. aku kat umah, tengah layan Mania...tetiba jer Shahir keluar ngan Adira....bestnyer...lama tak tengok Shahir kt tv. Aku menyandar kat dinding , kekenyangan makankuey teow goreng tadi.sebenarnya aku ni tak pandai masak tuey teow ni.tapi malam ni rasa nak makan...so aku masak ler...boleh ler...untuk ngalas perut.biasaler orang bujang....hmmm..kadang-kadang sedey gak dengar umah sebelah tuh bising jer..ngan family diaorang sedangkan aku kt umah sorang-sorang jer...huhuhuhu...tapi apakan daya. ini semua kuasa Tuhan.Dia yang lebih mengetahui apa yang baik untuk aku. Moga ada rahmat....hehehehe...melalut plak aku ni ya...anyway...thanks my wonderful family n friends...kerana kalian aku bahagia.. 

1 comments:

Myra Jay said...

Ala siannya dok sorang2..

Tak kisah la masak sedap ke tak yg penting kita kenyang, kan? :)

Post a Comment