Saturday 14 May 2011

Biarkan Aku Pergi...

Biarkan aku pergi dari hidupmu...jangan dikesali ...jangan kau salah sangka dengan pemergianku ini,bukan untuk mengkhianati cinta kita...bukan juga untuk mengubah haluan pada insan lain...tetapi pemergianku ini untuk membahagiakanmu...jangan ditangisi...jangan dikesali...kerana pemergianku akan membahagiakan dirimu dan juga mereka...insan yang kau sayang.
terlalu lama bersama...banyak suka duka kita harungi bersama.sehingga aku merasakan yang aku tidak mampu untuk meneruskan kehidupan ini tanpa dirimu.tapi aku harus sedar yang dirimu bukan milikku.dan disebabkan itulah aku terpaksa melepaskan dirimu pergi...semoga pengorbanan ini akan membahagiakanmu...
jangan kau tanya kemana aku akan pergi...jangan kau kesali dengan hubungan ini...lupakan sajaku kerana aku tahu melupakan aku adalah sesuatu yan mudah untuk kau lakukan....jangan salahkan aku....kerana sayangkan kau..kerana cintakan kaulah aku korbankan perasaan ini.......maafkan aku sayang....semoga kau bahagia....

0 comments:

Post a Comment