Monday 23 May 2011

pudarnya cinta kita

kenapa mesti berubah...
kenapa mesti pudarnya cinta itu
sedangkan kita telah menyulam bait-bait
cinta itu terlalu lama....

Terlalu banyak kenangan..
terlalu banyak suka duka kita lalui bersama
tetapi kini kau nyatakan yang
cinta dalam dirimu makin pudar....

Salahkah aku selama ini...
andainya aku bersalah
andainya aku kurang memberikan kebahagiaan padamu
tetapi aku sering memperbaiki diri
untuk sesempurna mungkin
agar kau bahagia denganku....

telah aku korbankan masa
telah aku korban hati dan perasaan ini
dengan semua fitnah yang dilemparkan
hanya ingin menjaga hubungan kita...

Namun,
betapa pedihnya hati bila kau menyatakan
yang cinta telah pudar
dalam dirimu...

Andainya kau ingin pergi dalam hidpku...
aku relakan...
Pergilah..
Buangkan semua kenangan kita bersama
kerana itu semua tidak pernah beerti untukmu
Lupakan aku...
Anggaplah aku tak pernah wuud dalam hidupmu...

0 comments:

Post a Comment